Bnumms ben devlet hastanelerinin doğru duzgun baktıklarını sanmıyorum ozelde daha ıyı dıye dusunuyorum henuz benım gebeliğimın basındayım ama duyanlardan bılıyorum tahmın nedır tahmınden nefret ederim ultrason cıhazlarıda cok onemlı tabı neyse onu soylesınler kız ama erkek cıktı erkek ama kızada benzıyor o yuzden nefret edıyorum devlet has. Cogu anne bazen şoka gırıyor