Duygu4444 Yigitin_annesi valla iki kere mecburiyetten gittim acile, şikayetiniz çok önemli birşey değilse ilgilenmeden normal acile gönderiyorlar hiç ilgilenmiyorlar
Betulfatih Yigitin_annesi Camim bende acile gittim mide ağrısıyla devletin acilinde alttan muayeneye izin verirsen ilgileniyor yoksa olmuyor diyor imza atıp seni gönderiyor prosedür öyleymiş. Yani önce alttan bakacak,sonra nst bişey olursa ultrason ile kontrol ediyorlar
Yigitin_annesi ftma__47 bnde suan 40+3 doktorum hafta sonu oldu icin git acilde cocugun suyuna baktir dedide oyuzden sordum muayene olmk icin sikayetim yok bebegi riske atmamak icin
ftma__47 Duygu4444 evet kolay kolay ilgilenmiyorlar ama hamile olunca bakiyorlar bi defasinda karnim sisti patlicak gibiydi hemşire çok mu acil dedi evet dedim doktor sana bakmaz ama sen bilirsin bekle dedi 1 saat sonra baktilar yumurtalikta kist patlamiş iç kanama çikti
Ezgim Son haftalarimda acilden giris yapmistim normal muayne icin once alttan muayne edip sonra nts aldilar acilden giris olduğu icin yapmak zorunda olduklarini söylemişlerdi sadi konuktu gittigim hastane