Deletedmom417 evet canım aynen, bebekten dolayı böyle. normal yani. Doktoruma söylemiştim ben, hepsine normal dedi. Hatta ben bu ağrıları yaşamadan önce, ağustos sonu eylül başı gibi doğum yapmazsan seni çok zorlayacak bebek diye doktorum önden peşin peşin söylemişti. Ama çok çok rahatsız ediyorsa seni doktorunla görüş derim. Sağlıklı doğumlarımız olsun inşallah🤗🤲🏻