Zynbgvn Kızlar bugün kontroldeydim de kafası biraz büyük dedi doktorum eşime baktı babasına benzeyecek heralde dedi koca kafalı dedi😅 benim için sıkıntı yokta şunu merak ettim vücuduna göre aşırı mi büyük oluyor ? Basına gelenler yazarsa memnun olurum 🙈
Alazla Zynbgvn 3 haftaya kadar büyukluk normal. Asiri buyuk olmuyor😊 onlar orda cm lik mm lik olctukleri icin oyle bizim de 2 hafta öndeydi su an gayet orantili😊
mom101 Zynbgvn dünde ben kontroldeydim dün 31+5 haftalıkken bebek 32-33 haftalığa benziyor dedi tüm orqanları 32-33 haftalık gözüküyor ama kafası 34-35 haftalık🤦🏻♀️ Bende dünden bu yana düşünüyorum banada çok büyük geldi kafası kilosu 1819 az geldi sanki bana kilosu
Ayseozerckr Zynbgvn benim bebeğim de öyle 1.5- 2 hafta önden gidiyoruz küçük olmasından iyidir büyük olması dedi dr☺️ Ama kayınvalidem babası da koca kafalıydı dedi bak şimdi pek güzel kafası var dedi 🤣🤣🤣
Zynbgvn Alazla oylemiymis 🙈 yok doktorumda zaten riskli bi durum yok normal demişti ben sadece kafası büyük olursa son ana kadar doğduğunda çok belli oluyor mu yoksa normal bebekler gibi mi oluyor merak ettim☺️
Gizemito Bizim oğlanda öyle 🙊 Tüm ölçümleri önde gidiyor 🤓 Kafasıda büyük boyuda uzun kiloluda haftasına göre 😬
Tgbkzn Bizimde kafa 1 hafta önden gidiyor doktor erkek bebeklerde olur dedi normal dedi sizin cinsiyet nedir :)