Nikay Rahim agzi yetmezliyim var 26haftada 35mm.kasijlarim cok agriyo.sizdede agri oluyomu?yuruyemiyorum…2haftadan bir doktor kontrolumdeyim.
mom101 Nikay dün bendede çıktı 31+5 haftalıkken 25 mm erken doğum riskim var hastaneye yatmam gerek ama korkuyorum diye gitmiyorum günde 1 kere 30 dakikalık kasığımda ağrılar oluyor ama sonra geçiyor
CerenNisaSecilmis Nikay benimde servikal yetmezliğim var 35 mm gayet normal bir ölçün zaten max 40 mm oluyor 30 mm den sonrası riskli
Nikay ikizlerimmm 23haftalikken 32ye inmiwdi vaginal wam kullaniyorum.tekrar kalkti.yarin yine gidecem.her 2haftadan vaginal olcuyolar
Selcankokalan mom101 doktor mu hastane yatışı dedi ? Şimdiye kadar ölçüm yapılmış mıydı yada bir tedavi görüyor muydunuz kısalma ile ilgili
TEMTEM26 Rahim ağzı uzunluğunun olması gereken değer zaten 35mm ve üzeri onun altında kalan değerlere tedavi uyguluyorlar emin misin 35mm olduguna canim?
mom101 Selcankokalan hayır şimdiye kadar öyle bir riskim yoktu tedavide görmüyordum bu hafta oldu 31 haftam tamamlanan zaman 25 mm dedi
mom101 Nikay hayır canım ben daha dün öyrendim kısalma olduğunu yarın doktora gidicem bakalım ne diyecek
Selcankokalan Nikay Bana tamamen yatağa bağımlı olmamı söylemedi doktorum genel olarak uzan rahim yer çekimine paralel olsun dedi ama evin içinde ev işi yapmadan küçük hareket halinde olabilirsin kendini yormadan dedi