Serrax Kızlar 9+0 haftalık hamileyim son 1 haftadır canım aşırı kahve istiyor hem de sütsüz,şekersiz. Her gün 1 su bardağı içiyorum doktoruma da sormadım zararı var mıdır acaba? Sizlerin doktoru bir şey dedi mi bu konuda?
Tugbaslan3458 Serrax hergun icmek zararlı diye biliyorum hafta 1 yada 2 kere icmek bisey olmaz canim benim bildiğim bu saglikla al kucağına 🙏🏻🤲🏻
bebisloading Serrax decaf kahve alıp ondan vicdan azapsız içebilirsiniz 😉 normal kafeinli kahveyi 1 tane olmak şartıyla izin veriyor doktorum (sütlü olursa da 2). Ben çareyi decaf almakta buldum filtre de var, granül hali de; istediğimde günde 2 bardağı yine geçmiyorum ama gönül rahatlığıyla keyfimi yapıyorum
zmrkrc Serrax benim doktorum günde iki çay bir kahve iki soda içebilirsin demişti Türk kahvesi kafeini en düşük olan kahve günde bir küçük fincandan bir şey olmaz diye biliyorum
monaroza Serrax Ben normalde günde bir fincan türk kahvesi bir kupa da filtre kahve içerdim çoğunlukla ama hamile kaldığımı öğrendikten sonra kafein beyin gelişimini etkilemesin diye 5. haftadan beri hiç içmemiştim şimdi 19. haftadayım geçen hafta iki tane içtim ilk defa biraz üzüldüm ama çok sevdiğim için çok canım istemişti doktorum da hafta da 1 2 içebilirsin demişti öyle kendimi rahatlatıyorum 😊
Serrax Tugbaslan3458 sağ ol canım hepimiz inşallah🤗 neye aşerirseniz vücudunun ona ihtiyacı vardır diye bir yazı okudum acaba dedim kafeine ihtiyacım mı var😄
Asi123 33+3 günlük hamileyim 4 günde bir falan bende bir fincan kahve içiyorum özellikle basım agrıdıgı zamanlarda ama zararı varmı bilmiyorum bende bekleyim surda
bebisloading Benim hamile kaldığımda ilk sorduğum soru buydu 😂😂😂 Doktorum Amerika’da insanlar fincan fincan kahve içiyor, ama yine de abartmamalısın; çay da içmiyorsan o gün, max. 2 bardak demişti; ekleyeyim dedim, ona göre hesaplarsınız hanımlar.
Serrax bebisloading doğru aslında en azından bilindik net bir zararı yok. 1 bardağı geçmeyecek şekilde