Asn Esranur2 bugün doktora gttim ve erken doğum riskim oluşmuş ciddi sancı cekmişssin dedi devam ediyorsa siz de gidin lütfen özellikle acı eşiğiniz yüksekse bnm gibi 👏🏼
Kardelen_nm Benim de sancım vardı bugün doktora gittim açılmam olduğunu söyledi ve nst de az da olsa ağrı çıktı böyle olursa erken Doğum olur dedi doktora gözükmeniz de fayda var
Kardelen_nm Esranur2 bilmiyorum yarın sabah Balıkesir Atatürk şehir hastanesine gidecem ve 34+2 haftalığım