Sibelsncar ben kimseye vermemiştim canım çünkü 2.bebeği hep düşünen birisiydik,cinsiyetleri farklı benim bebeklerin ilki oğlan şimdi kız malum,ama evin içinde giydiririm diyerekten alışveriş yapmadım sadece tek tük kız kıyafetleri aldım,evin içinde abisininkileri giyer en azından daha fazla israf olmaz , beşik araba vs bunlar zaten duruyordu,şimdi bakıyorum da 2.çocukta daha rahat herşey ilkten kalıyor diye 🤣