Seryah Bugun ayrıntılı ultrasona girdim, bebeğim kapakçıkları arasında küçük bir delik var dedi, aynı durumla karsılasan var mı sonuç ne oldu, çok endişelenmeli miyim
Nisanurt Seryah beni bebeğimde de var. 2 tane. 23.haftada görüldü.30uncu haftada tekrar gittim bir tanesi nerdeyse kapandı diğer duruyordu. Şimdi 39+6dayız kalp atışları gayet güzel. Perinatolog çok panik yapma ileride kapanır demişti. Ya doğmadan ya da doğduktan sonra kapanır dedi. Kapanmazsa tedavi olabilir demişti. Ama çok korkmayın demişti. Kadın doğum uzmanım biraz korkutmuştu ama sorun yok şimdilik inşallah kapanmıştır delikleri🤲🏻🤲🏻
Aydeniz09 Seryah Ay Allah’ım ya zaten artık her bebeğin ya böbreğinde parlaklık görülür ya kalbinde delik görülür anneleri gereksiz strese sokarlar sonra sapa sağlam doğarlar Rabbime sığın bol bol dua edin Allah’ın izniyle bir sorun yoktur🙏