29+3 haftalığız , 2 hafta önceki kontrolümde suyumun sınırda olduğunu söylemişti doktor , bugün yine gittim doktora ve yine suyumda azalma var dedi 15 gün sonra yine gel bu sefer de böyle devam ederse perinatolojiye başka bi şehre sevk edeceğini söyledi doktor aranızda böyle bi problem yaşayan var mı ?