28+2 haftalık erken Doğum tehlikesi ile yatıyorum iki gündür .Sancım vardı , rahim ağzı 19 mm di 17 mm olmuş bugün kanama da var.Su gelmedi , açılma yok .İğneler , serumlar,haplar sürekli veriliyor bugün de magnezyum veriyorlar 24 saat. Aynı durumu yaşayan erken doğmayan bekleyen bebek var mı lütfen 🙏🙏kilosu da 1250 gram