KereminAnnesi Oda yapmadım ben, yatak odama sabit olarakta bunu baya önerdiler bunu aldım https://m.trendyol.com/#!/prego/8026-cosmos-park-yatak-mavi-p-1141049?boutiqueId=181569
KereminAnnesi RdvanSimgeYlmaz hmm anlıyorum canım sende haklısında ben uzun süreli uykularda insallah esas büyük yatagına koyacagım icin, bu kücügü her odada yanıma götürmelik aldım, sen yinede arastır tabi insallah icine sinen bulur alırsın💞
KereminAnnesi Naz90 canım bi büyük aldım odama yer degismeyen ,oda yapmayacam cünkü ben bunu aldım yatak odama https://m.trendyol.com/#!/prego/8026-cosmos-park-yatak-mavi-p-1141049?boutiqueId=181569 Diger odalarda yada yanımda pratik kullanmak icin ise bu https://m.youtube.com/watch?v=dR8yGsRucgg Yolladım yukarıda karışık atmısım
KereminAnnesi Naz90 canım acılmadıysa kücük olan icin. prego gaby ana kucagı yaz detaylı fotolara bak. Büyük icinde prego cosmos park yatak yaz internete
Gizemvencoglu Bende oda yapıcam o yüzden E bebekten baby&plus anne yanı beşik tercih ettim odam küçük olduğu için en kullanışlısı bu modeldi oldukçada kullanışlı duruyor 6 ay kullanabilir en az sonra odasına geçirmeyi planlıyorum nasip olursa.
nilly https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/chicco-next2me-besik-dove-chc-7933968-fushsia-301996059?pkw=&pmt=&sc_gcsp=gg&ggmktg=PaidSearchPLA6346051063524997980798648294847%7btype%7d301996059*aud-338833715659:pla-461822311164&gclid=CjwKCAjww6XXBRByEiwAM-ZUID9evSsNFDb12p9zNIcNwmw8lQW-rtlWhBKtcMrGnDXygqdgxIG4EBoCbJMQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0 Böyle bişey kullanan var mı. Ben ilk bebekte park yatak kullanmıştım. Bebek odası yapmamıştım. Sonradan çocuk odası yaptım. Ama bu defa böyle bişey alsam, sonra da çocuk odasına bi yatak daha atarım. İkisi de erkek zaten.
tco SuleErsan chicco next to me harika bir urun 😍😍 kardesim ve arkadasim kullandi bende ondan alacagim asiri memnunlar ancak fiyati biraz tuzlu ama muadilleri var pregonunki yari fiyati
gamzebngaa_dmr tco evet bende ondan aldım ama pregonun daha uygun fiyatı ondan bide 7 aya kadar kullanılabiliyor çok iyi 👍
BurcuKeskinGr Selam,bende oda yapıcam ama oval ahşap sepet ile yanı inen ahşap arasında kaldım.Oval olan görünüş olarak beni benden alıyor,ama diğeri kullanım açısından daha rahat sanki..sizce? Linkleri paylaştım.. https://www.google.com.tr/search?q=yan%C4%B1+inen+ah%C5%9Fap+anne+yan%C4%B1&rlz=1CDGOYI_enTR742TR742&oq=yan%C4%B1+inen+ah%C5%9Fap+anne+yan%C4%B1&aqs=chrome..69i57.12483j0j9&hl=tr&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=qf8JDH02e0qnjM: https://www.google.com.tr/search?q=pierre+cardin+arinna+ah%C5%9Fap+be%C5%9Fik&rlz=1CDGOYI_enTR742TR742&oq=pi&aqs=chrome.0.69i59j0j69i60j69i59j69i57j69i60.3540j0j9&hl=tr&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=DUpc9osBMbrqBM:
gamzebngaa_dmr Prego santa maria anne yanı ben bundan aldım çok kullanışlı dediler benimde yatak odam dar bu tam sığdı hem hafif taşınabilir hemde sallanıyor bir yanı açılıyor 3 şekilde boy ayarlamasıda var gayet güzel bence bunu öneririm.