Kbrasglm01 Kızlar benim insulin direncim yüksek cıktı halsızlıgım bundan dolayı olabilirmi aceba yoksa kullandıgım ilaçlar yan etkisimi yapıyor
Elfynsmr Kbrasglm01 sınırda olsa bile çok sinir bozucu birşey ben yediklerime dikkat edemiyordum baktım şekerim de aldı başını gitti şimdi ekmeği çok aza indirdim karbonhidratı bıraktım şeker hastalığındn daha berbat bişey ama diyet ve sporla düzene sokulabiliyor