Selamünaleyküm öncelikle. Beni belki aranızda hatırlayanlar olur. Buraya hikayemi yazmak bana da nasip oldu şükürler olsun. Hikayeme başlayayım o zmn. 37+3 günlükken kontrole gittim. Hamilelikte tüm vücudum dışarı attı ama nasıl bir vücut döküntüsü anlatamam size. Heryerim kaşınıyor, artık kaşımaktan yırtılıp kanamaya başlıyordu. Kızımın karaciğere baskı yapmasından şüphelendi doktorum ve Ankaraya test yapıp gönderdi. Ama ben artık dayanamıyordum kaşıntılara. Bir de aklımda ya bebeğime birşey olursa sorusu vardı. Neyse 37+3 günlükken dediğim gibi gittim ve ben artık duramıyorum hocam sonuçlar da gelmedi ne yapalım dedim. Doktorum vücuduma tekrar bakmak istedi ve ilk defa böyle birşeyle karşılaştığını söyledi. Sanırsam doktorum da korktu istersen riske atmayalım sezeryana alalım seni dedi. Ve o anlık kabul etmiş bulundum. Heyecan, korku hepsi biraradaydı. Ertesi güne sabah 7 de gel yarışını yaptır dedi. 37+4 oldum. Eve geldim son hazırlıkları tamamladım. Akşam oldu hem heyecandan hem de kaşıntıdan bir türlü gözüme uyku girmedi. Sabah kalktık ve heyecanla hastahaneye gittik. Yatışım oldu. Beni hazırladılar ve ameliyathaneye aldılar. Tabi oradakilerde vücudumu görünce hepsi bir şaşırdı. 04.07.2020 saat:09:09 simsiyah saçlı minnoş bir kızım oldu. Tentene temas ettik. O kadar güzel bir duyguymuş ki. Anne ol ki anlarsın dedikleri şeyi şimdi çok iyi anlıyorum. Çok zor ve fedakarlık isteyen birşeymiş annelik. Annemi çok iyi anlıyorum şimdi. Şuan Hafsa Benan kızım Beşiğin de uyandı ve ağlıyor beni çağırıyor☺️ Keyifli okumalar uzun oldu hakkınızı helal edin sorularınız varsa cevaplayabilirim 🥰