Nikay Meraba 28 haftaligim.vaginal yetmezliyim var .32mm..bu haftalarda boyle olubda erken doguw yapmayan varmi??.surekli karnimin alti agriyor((.uyurkan kasiklarim agriyor
Cansummm Nikay rahim ağzı yetmezliğiniz var sanırım. 28. Haftada 32 mm kötü değil. Bol istirahat edin kendiniz yormayın ve ayakta çok durmayın
Nikay Cansummm evet yanliw yazdim ara sira gezib magazaya falan gidiyorum.cokmu riskli? 5dakik adan artik gezirsem karnim agriyo
Cansummm Nikay mağaza gezmemenizi öneririm. Bende serkülajlıyım rahim ağzı yetmezliğinden. 10 dakika yürüyüp 15-20 dakika oturmanız lazım böyle böyle ihtiyaçlarınızı gidebilirsiniz
TEMTEM26 Benim de 32mm ydi canım Doktor Bey gece yatmadan önce progestan Kullanmamı istedi. Ben hareketli bir hamilelik geçiriyorum 32mm olması beni pek etkilemedi ama kişiden kişiye fark oluyor sen doktor ne derse öyle hareket et canım.
Nikay TEMTEM26 bende kulaniyorum progesteron .korkuyorum yurumekden.harakat etmekden?doktor biwey demiyomu?
TEMTEM26 Hicbir şikayetim olmadığı için doktora da sormadım cinsel ilişki kesinlikle yasak demişti birde ağır ev işlerinden kaçın demişti bana Doktor Bey. Ağır iş yapmıyorum bende özenli davranıyorum