Merhaba güzel anneler ve anne adayları.. Ben Adana’ya Bursa’dan geldim o yüzden tanıdığım yok… Buradan birkaç yorumdan doktor ismi alıp gittim… Fakat Doktorlar çok yoğun ve ilgisiz… Pat diye moralini bozacak şeyler söylüyorlar… Çok zor bir hamilelik geçiriyorum… Psikolojik olarak bitmistim ve Bursa’ya gidip tedavi oldum…Artık iyiyim ama birdaha aynı şeyleri yaşamak istemiyorum… Olumsuz kelimeler davranışlar anında mutsuz ediyor beni… En azından dinleyen, çözüm arayan, rahatlatan, güven veren bir doktor var mı bildiginiz? Mesela bugün bir doktora gittim; yüzü hiç gülmüyor ve hızlı hızlı anlatiyor, direk sekreter kapıyı açıyor diğer hastayı alıyor sen de bu sebeple çıkıp gidiyorsun… Ağlayarak eve geldim çok üzüldüm … Aşırı hassasım biliyorum ama tutamıyorum kendimi😓 Yardımcı olabilecek var mı? Hakkınızı helal edin uzun oldu…