Tsh degerim 0.008 cok düşükmüs kadin dogum uzmanim dahiliye gönderdi bugün dahiliyeci bu ilaci 3 öğün kullan dedi 3 hafta sonra kontrole çağırdı. Ben cok geç kalmaktan korkuyorum 13 hafta 4 günlüğüz siz ne zaman basladiniz. Benim daha onceki 2 gebeligimde ve normal hayatimda triotim normaldi nasıl düştü anlamadim. Bu süreçte doktounuz size neler dedi neler yemenizi ve nelerden kacinmanizi söyledi. Bana bisey demedi odasi cok kalabalikti ve fazla ilginelemedi. Aklıma takıldı. Ve bu ilaci kullanip bebegi sağlıklı dogan varmi. Yani troit düşüklüğü bebege cok zarar veriyormus diye okudum nette. Icim hic rahat degil.