Kbrasglm01 canım benim de böyleydi leke bir türlü kesilmiyordu, her seferinde doktora gidiyordum rahimde kesede bebekte hiçbir şey çıkmıyordu progestan kullanmaya devam diyip gönderiyordu. Progestan vajinal kullandığım halde lekem geçmemişti 2 hafta kadar. Sonra başka doktora gittim proluton iğne oldum 3 tane verdi. İlkinden sonra kesildi çok şükür. O zamandan beri de hiç lekem olmadı rabbime şükürler olsun. İğne olmanı tavsiye ederim yık diye kesiyor lekelenmeyi 🥰