fatmayt https://instagram.com/ozguryastik?igshid=a1p5zjvevjiv merhaba ben de bu sayfada yaptirdim baski degil nakis yikadim ilk gelince akma solma olmadi 10 gune teslim edildi ben tulum sapka eldiven aldim kargoyla beraber 83 tl tuttu.
Aaaasli Nuris90 aynen canım ben de aynı fikirdeyim zevk meselesi 🤷🏼♀️❤️ Ben yaptırdım ama süslü güpürlü 🥰