ecembugra53 Erken yok canım cok şükür elhamdulillah benimki yaramazlık pesinde valla 😂😂🧿 senin ki nasıl canım
Erken ecembugra53 hissediyorum da dün biraz geç hissettim biraz endişelendim . Doktor geçen muayene şey demişti yeri daraldığı için hareketi azalabilir diye de onun etkisi var öo acaba diye sorayım dedim
ecembugra53 Erken evet canım doğrudur aynen 😊🤰 için rahat olsun son haftalara doğru giriyoruz artık bebekte kendini hazırlıyor valla
Szndmn Bende hissediyorum ama ne zaman elimi koysam eşime göstericek olsam duruyor yakalayamıyorum bir türlü 😂