melegegebe Merhabalar ultrasonda bebegin 2 hafta önde gitmesinden gebelik şekeri manasi mi cikarilmali ?
irva melegegebe Hayır canım.Benim de önden gidiyor.Şeker yüklemem falan yapıldı her şey gayet normal.O bebeğin gelişimi ile alakalı bir durum 😊 Şeker de genelde suyu fazla olunca düşünülür
melegegebe irva devlete gittim karni iki hafta önde dedi ki ben ozellikle dikkat ediyorum onun icin beslenmeme hergun sut muz peynir yumurta meyve ve kuruyemis yiyorum . Öyle deyince korktum biran 🤭
melegegebe irva suan 22+0 aclik tokluk bakalim dedi sekerden suphelendi o sebeple . Bir sıkıntı cikarsa seker yuklemesi yapacak canim
irva melegegebe Açlık tokluk baksın tabiki öyle diyorsa.Ama bir çoğumuzun önde gidiyor ve şekerle alakalı değil bu durum.Korkutmuş hemen seni de.😊 yine de temkinli olmakta fayda var tabi.
melegegebe irva bu doktorlar hep böyle surekli yeni seye endiselendiriyorlar insaAllah yoktur 😊 tesekkur ederm 🌺🌼