Selam kuzular birşey sormak istiyorum. Sezeryan doğumlarda neden 10-12 gün önden alınıyor. Dün bunu özellikle doktora sordum içerde kakasını yer dedi. Ama kafama takılan şu normal doğumu son ana kadar bekletiyorlar o zamana kadar bebeklerde bu durum yine olur kafam karıştı. Bilgisi olan var mi ?