Mucizemsin12345 Kızlar merha 17. Haftamda olmama ragmen bas agrım gecmıyor ne zaman gecer bilginiz var mı
Ebrfth Mucizemsin12345 peçeteye 1 yemek kaşığı karabıber koy dökülmüycek şekılde katla daha sonra üstüne limon kolonyasını dökk baya ıslansın onu basına koy ve eşarpla baglaa cok etkılı oluo en azndann ugusturur acını azaltır canım bende perişanım sorma bi bunu dene bide at kestanesi krem var onuda sureblrsn basına hıç ilaç kullanmktan iyi geliyo canım ınşlhh geçer🙏🏻🙏🏻
hilaldmr Mucizemsin12345 Meraba benimde başım çok sık ağrıyordu 3 gündür agrimiyor , ve sanırım susuz kaldığı için ağrıdığını düşündüm çünkü bu aralar daha çok şu içiyorum 🤗
nilly hilaldmr aynen çünkü hamilelikten önce de susuz kalınca başım ağrıyordu benim. Şimdi de tansiyonum düştükçe şu içiyorum iyi geliyo. Çok uyumaktan ya da uykusuzluktan da olabilir. Temiz hava da iyi gelebilir belki.
CansuDemir Tam da şuan gecenin 2sinde bu dertten muzdaripken hemen denicem tavsiyeleri.Görmesem konu açıcaktım. Çok geçmiş olsun
CansuDemir Görünce hemen denedim. 3 parça peçeteyi kare katlayıp karabiber kolonyayı yaptım. Şakalarıma alnımın ortasına. Tülbenti de ıslattım. Çok iyi geldi yarım saat olmuş, son 10-15 dk dır gözlerimi rahat açabilcek haldeyim.
Eagil Benim 3.ay basladi 5 ay bitimine kadar hergun ama hergun agridi.neler cektigimi hatirlamak dahi istemiorm.eczaneden headstick al bi nebze bana tek o ii geldi sakak ve ensene sur