Merhaba arkadaşlar, üzüntü içinde bu yazıyı yazıyorum.
Dün gebeliğimi kontrol eden doktoruma kontrole gittim, ikili tarama testi yapılacaktı ama ultrasonda bebeğin mesanesinin normalden bayağı büyük olduğunu söyledi doktorum.
Nadir görülen bir durum olduğunu söyledi ve kendi muayenehanesi olan bir profesöre yönlendirdi.
O doktor da mesanenin normalden büyük olduğunu söyledi.
yani normalde şu an 7mm olması gerekirken 18mm bizimkinin.
Benim önerim çocukta kalıtsal bir rahatsızlık olup olmadığını anlamak için plasentadan parça alınması dedi.
Düzeledebiliyormuş ama pek umut verici konuşmadı.
Parça alınması için 9 eylül hastanesine gittik ordaki doktor da inceledi ve aynı şeyleri söyledi.
bugün karnımdan Kocaman bir iğne yaparak parçayı aldılar.
Başına böyle bir şey gelen var mı ya da bununla ilgili bilgisi olan var mı kızlar lütfen yardımcı olun😔