karabc Depot iğneyi 3günde 1 vuruluyorum fakat yumurta gibi kızarıp şişiyor 10 kutu bitirdim böyle hiç olmadı ama bu haftaki çok zorluyor başına böyle birşey gelip geçirmek için yaptığınız birşey var mı?
Homeless20 karabc belki yapan hızlı enjekte etmiştir canımbirde yaptıktan sonra biraz ovalayınca hiç böyle olmuyor.
Mervesevim12 Beze oluşmuş bende de başlarda olmuyordu ama zaman geçtikçe ağrısını daha fazla hissediyorum ve beze oluşuyor ağrısı geçtiğinde ovalarsan beze dağılır, yapan kişiden yavaş uygulamasını rica et, bir de hep aynı tarafa yaptırmamaya çalış
karabc Hep her seferinde vurdurduğum yönü değiştiriyorum. Doktor yan etki oluşmuş artık dedi haftada 1 e çıkardı ne denediysem geçmiyo yağlı iğne zor ama anlamıyorum neden böyle