gokcecan HY2834 3300 olur gibi ama ultrason cihazlarının yanılma payı var 200 gr gibi. Sen kendini 3100 3150 gr ma hazırla bence. Ultrason cihazlarının nokta atışları nadir oluyo. Burda da yazanlardan gördüm. ama maşallah 3üstü. Gayet ideal güzel 😍 rabbim güle güle büyütmeyi nasip etsin inşallh.
Edaozdxxr HY2834 canım geçen hafta 2600′dü benim bebek. Dün gittim arada 5 gün fark ediyor. 3000 kgyi geçmiş dedi doktor. 36+2′yim. Muhtemelen 400 gram kadar alır. En çok kilo alımı zamanı. Yulaflı süt, sade maden suyu, muz ve kaşara ağırlık ver.
d190516 HY2834 benim de 36+6 da 3321 gram 52 cmdi önde gidiyo az biraz 38+5 te sezeryan olucam ultrason ilk oğlumda hiç yanılmadı nerdeyse ama yanılanı da çok gördüm 3750 denilip 4440 doğanı ya da 3700 denilip 3200 Doğanı 🤷♀️
Cucu2015 gokcecan bana da doktorum aynı şeyi söyledi 37 haftada. 3150 geldi bu civarda doğar dedi. Bakalım salı günü doğum kaç gr doğacak. İlk bebeğimde 400 gr şaşmıştı makine eksi yönde. 3750 demişlerdi 3350 doğdu.
HY2834 gokcecan oğlumda da 39 haftasında 3300 flndı dogdunda 3330 dugdu yanılma olmadı ama baklaım bunda nasıl olacak
HY2834 Cucu2015 sende 38 +4 te oluyursun ozaman dıgum olduğunda baklaım senin bebiş ne kadar dıgacak Allah yardımcın olsun saglıkla kucağına alırsın inaşşallah
HY2834 d190516 seninle dıgum zamanımız aynı demekki bizim 15 Eylül sezeryan baklaım hayırlısıyla kavuşalım inşallah 🤲
Gmszzgl HY2834 sezaryen doğum için soruyorum. Doğumdan bir hafta öncesinde son kontrolüm var. O zaman nelere bakılıyor acaba ?
HY2834 d190516 bizimki saat olarak belli değil daha haftaya tekrar kontrole gidecez anestezi testleri fln yaparız dedi öğün karar vericek saatine fln baklaım hangi şehirde yaşıyorsunuz
HY2834 d190516 bende Gebze kocaelinde yaşıyorum hayırlısı olsun ikimiz içinde inşallah sağ sağlim kavuşalım inşallah 🤲