38+1 haftalığım dün nts de biraz sancım çıktı ayaklarımda kasıklarımda karnında adet ağrısı gibi ağrılarım var bugün de felaket mide bulantısı yaşıyorum az öncede bi anda kustum bunların hepsi normal mi ? Aynı durumları yaşayanlar varmı? Ne yapmalıyım