NecatiMerveCingz Haftadayım ama daha şimdiden ödem yapmaya başladı vadmı önleyen ödemi nasıl yaptınız olsuyaa D
deryaersin NecatiMerveCingz ben 33+6 dayım yaklaşık 3 4 haftadır başladı benim de ayaklarımı suyun içinde bekletiyorum bi de yüksekte tutuyorum iyi geliyo bide ayağı sıkmayan çoraplar giymek gerek
Cansummm NecatiMerveCingz hamur işi tarzı yiyecekleri ve tuzu kesmelisiniz ayaklarınızı havaya kaldırmalısınız bir de arkadaşın dediği gibi ılık suyun içine az tuz atın içinde bekletin iyi geliyor gerçekten