Pcos hastasıyım glifor kullandım insülin direncim yüksek olduğu için ve bu ilaçla insülin direncim birazda olsa düştü her ay düzensiz adet yaşıyordum hep gecikme oluyordu en son doktorum inofolic verdi glifor ve inofolic kullandım inofolic pek işe yaramadı hiç bişi düzelmedi ne kürler macunlar diyetler denedim ama bi türlü olmadı 1 sene böyle geçti en son doktorum klomen tedavisi uygulamak istedi klomenle birlikte 2 yumurtam oluşuyordu mm leride çok iyi ama çatlamadığı için hamile gene kalamadım en son 3. Kere klomen kullandım bu klomenle birlikte birde çatlatma iğnesi kullandım ve gebelik oluşursa düşmesin diye eğer oluşmazsa düzgün adet olmak için doktorum duphaston verdi ve çok şükür o ay gebe olduğumu öğrendim en önemlisi ise eşimle ilişki yaşayacağım zaten küstük pek istekli olmadı doktor söyledi diye oldu yani bi nevi kafaya takmamak lazım ve hep pozitif düşünmek lazım 🙏🙏🙏☺️☺️