4161ek Kızlar 8+1 im göbeğimin sol tarafı ara ara batıyor gibi oluyor ve sanki pıtpıt orası atıyor gibi.. sizce ne olabilir ?
Sermec27 4161ek nabız atması olabilir cnm o haftalarda bende yaşamıştım gebelikte kan fazla pompaladıgı için olabiliyor böyle seyler
4161ek Sermec27 çok teşekkür ederim 😊korktum.. kendimi iyi hissediyorum ama ara ara atıyor gibi oluyor ya da batma gibi endişelendim
Sermec27 4161ek olur cnm batma da olur nabız atması gibi durumlarda olabilir cok normal bir sorun yok yani 🥰