Esin25 Deletedmom360 benm eltim dış gebelikten düşük yaşamıştı o korunmadı iki ay sonra hamile kaldı kızı 2yaşnda allahın izniyle
Merdaaal34 Yok ben 3 ay sonra kontrole geldim doktor gayet iyisin dedi ondan sonra bıraktım korunmayı 4. Ay hamile kaldım sen de 3 .ayında bi kontrole git canım
Tugce38 Deletedmom360 hayır hiç bisey yapmadım doktor öyle dedi ama daha hamile kalamadım dün test yaptım çift çizgi cıktı pazartesi kan vericem
Deletedmom360 Tugce38 dış gebelikten sonra 40’gün beklemeniz imkansız cnkü vücuda giren iğne kemoterapi iğnesi ve etkisi çok ağır. Operasyon mu geçirdiniz yoksa
Tugce38 Deletedmom360 aa benimki dışgebelik değil benim ki 3 aylıkken kalbi durdu öldü ondan kürtaj oldum
Deletedmom360 Tugce38 haa şimdi oldu ☺️ Normal düşüklerde bi adet tarihi sonra denemeye devam edebilirsiniz diyor zaten doktorlar ☺️ İnşallah hamilesinizdir 🙏🏻
Deletedmom360 Merdaaal34 rahimle alakalı nasıl bi sıkıntı olcak ki . Zaten yumurta tüplerde kaldığı için dış gebelik oluyor . Rahimle bi işi olmuyor ki rahim toparlansın
Merdaaal34 Deletedmom360 düşük ve kürtaj gibi işlemlerde evet rahimde etkileniyor ben yaşadığım için söylüyorum kendi kararı