Esmakoksal bende kimyasal gecirmistim 6 ay sonra hamile kaldim ilk cift cizgiyi gorunce bende hic inanmadim gene kimyasaldir dedim konduramadim olmaz dedim kan verdim doktor keseyi görmeden bisey diyemem dedi suan kimseye haber vermeyin demisti keseyi gorene kadar ne dualar ettim rabbimde nasip etmis simdi 2.5 aylığız kalp sesini duyana kadar inanmamistim kalbini duyunca rahat bi sekilde evet ben hamileyim diyebildim kendime benimde icimde korku oluşmuş oysaki