Eylul58 Mihrmah03 Canım bence yumurtlaman oluyor 😊 Ya iki çizgi aynı koyulukta olunca veya T çizgisi C den koyu olunca yumurtlama var demektir. Benim gördüğüm ikiside aynı koyulukta 😊
Umutduru Mihrmah03 benimki de bögleydi yani aynı koyulukta hemşire arkadaşım da yumurtlama günüm olduguni soyledi ve 2 gün sürdü yumurtlamam.
Mihrmah03 Eğer değerlendirsem tutarmi acaba mağlum adetime 7 gün kaldi Umutduru Eylul58 Deletedmom360
Deletedmom360 Mihrmah03 ben çok uzun süre takip yaptım. Aynı koyulukta yada dağa koyu değil. Yumurtlama değil ama değerlendirmek istiyorsan değerlendir bişey kaybetmezsin ☺️
Eylul58 Mihrmah03 Tabiki degerlendir bugun ve bugunden sonra ki 3 gün. Yarın tekrar yap testini ya daha da koyu olacaktır veya silikleşmeye başlayacak 😊
Mihrmah03 Eylul58 ayy şuan çok mutlu oldum belki tutmaz diyordum moralim bozılıyordu inşallah tutar 🌸🤲🥰