Kızlar sali günu kan vermiştim bulasici hastatik fln ıÇin bi takım tahliller ben bugun gidip sonucumu aldım doktorlar yoktu hemsireler vardı hemşirenin biri bana sen hamile degilsin negatif gözüküyor burda dedi ben anlamadım ben normalde özelde yapıyorum kontrollerimi 9 haftaligiz tahlilerimi saglik ocaginda yaptım özel fazla para istediği için suan şimdi orda yanlış girmeleri sorumsuzluk değilmi neden böyle bişey dedi bu hemşire bana ??