Pinarx07 Merve-26 ay insallah bizimde normal olur bnde normal istiyorum bnmde suniyle baslatilcak artik gelmezse epidural bnde istiyorum gözunuz aydinn 😊
Rahime988 Ebruaybars canim benimde 40 benim ilk defa çıktı nst de sancı ama hissediyorum onu da dediğin gibi
Csnsu Pinarx07 39+1 iz sanmıyorum gelsin kfası kanala inmemş bile normal cok istyodum olmıcak sanırım sezeryan yolu gözüküyor bna çarsamba gel dedi bklm😏 sancım flnda hiç yok
Pinarx07 Csnsu suni sanci deneyin bir bnmde kanalda degil 1 cm acilma vardi en son o kadar bn önce suniyle denemek istiyorum insallah gerek kalmaz ama direk sezaryen istemiyorum 🙂
Csnsu Pinarx07 dedim ben dayanabılırım suni ver diye yok olmaz falan yaptı bana bi düşüğüm oldu bnm alttan ilaç vermşlerdi aynı acıymış sunıyle
Merveeozdemi Pinarx07 evet birde boşuna sancı çekmek var rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻