Nur1126 Deniz-deniz ben dönmeyi ayrı birşey kanala girmesi ayrı birşey diye düşündüm bi ara doktora sordum kanala girmişmi diye oda çatı muayenesinde anlarız dedi ama baş aşağı pozisyonu güzel dedi
Domatesimm ebrubarut_14 30da dönmemişti 32de dönmüştü. Müzik açtım karnımın altına koydum. Döndüğünü hissettim 😄
HGa Haftadan beri dönmesini bekliyorum.32. Haftalıkta dönmemişti 34 haftalık oldum bakalım haftaya kontrolüm var. Sağlıkla doğsun da yapacak bir şey yok
KoalasMom 37+0 hala dönmedi, olmayınca olmuyor hayırlısı böyleymiş ne yapalım 😌 Sağlıklı bir şekilde doğum gerçekleşsin ikimizde sağlıklı olalım gerisi önemli değil bizde sezaryen olacağız artık ☺️
Ozubu ebrubarut_14 35 e kadar doğum pozisyonundaydi 37+1 de gittim geri dönmüş haftaya tekrar donmezse sezeryan günü verilecek malesef
Elifnuur Ozubu ya benm 28. Haftada dogum pozisyonuna girmisti en son 26 ogustoata gittim o zamanda dogum pozisyonundaydi ama sanki döndü ben oyle hissediyorum carsamba gidicez doktora ancak o zaman anlariz ama six hissettiniz mi döndüğünü
ebrubarut_14 Deniz-deniz Deniz-deniz çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız 🌸 Allah size bağışlasın inşallah 😍
Domatesimm ebrubarut_14 öyle sevdiğim şarklılardan açtım işe yaradı ben de internette gördüm. Kaç haftalıksınız?
Ozubu ebrubarut_14 amin 🙏🏻🙏🏻 Hayırlısıyla hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım gerisi önemli değil
yamacalimoms ebrubarut_14 akışına bırakın lütfen olmadık yöntemler denemeyin,bebeğiniz nasıl doğmak isterse o şekilde doğsun, dönmek isterse döner son haftada dönen bile var.Yanlis şeyler deneyip bebeğin kordonunu dolayabilirsiniz normal doğum uğruna lütfen yapmayın
ebrubarut_14 yamacalimoms çok sağolun bende normal Sezeryan fark etmez Ama belki yapılacak bişey olur da işe yarar diye Bilgi almak istedim tabi ki de hangisi uygunsa o olsun Allah yardımcımız olsun ❤️🙏🏾
Elfffffffff ebrubarut_14 yok bizim 30.haftadan itibaren baş aşağı duruyor ama kanalda değil, bugün muayene oldum kanala girmemiş dedi😪