Bebegim35 Dün 6+6 da gittik kalp atısı duymak için ama duyamadık kese cok pürüzsüz cok guzel dedi doktor 🤲 haftaya gel kesin duyarız dedi bugun 7 haftalık olduk siz kac haftada duydunuz ve kac haftalıksınız 🤰
Visne_Cicegi Bebegim35 tam 6 haftalikken duyduk suan 7+4 deyiz ve asiri mide bulantisi istifra var sizlerde de oluyormu
Bebegim35 Gkdmrtfnk acaba benım biraz gec mi kaldık kalp atısı için allah saglıkla kucagımıza almayı nasıp etsin
Visne_Cicegi Bebegim35 insallah canım bizimki tup bebek 5.gun embriyosu belki ondan erken duymus olabiliriz. Kahverengi lekelenmem olmustu doktorumuza gittik o esnada da duymus olduk
Bebegim35 Burcuakb_ insallah benım hıc bulantım yok ama benım öğrendiğimde 2 hafta hafta cok kanamam oldu hep yattım sukr 6 gundur kanamam yok kalp atısı 11. Haftaya kadar duyulabılıyormus insallah bizde duyarız