Ebruaybars Kizlar benim sancım 40 olunca bile hissediyorum doğum için 100 ve üzeri önemliymiş ya daha bunda böyleyim hiç dayanamaz miyim acaba☹️ 39+5 iyi mi hissetmem yoksa böyle ağrı eşiğin mi dusuk
Busekrkmz Ebruaybars bende dayanamam diyordum hatta ilk başlarda dayanamıyorum alın artık istemiyorum sezaryen yapın diyordum ama sonra vücudum o sancıya alışmaya başladı ve gayet rahat şekilde sancıları karşıladım yapabilirsiniz yani dayanılmıcak gibi değil.
Ebruaybars Busekrkmz vücut alışıyor demekki yasamayinca hiç bı sormak istedim tedirgin oldum normal doğum mu yaptiniz
Busekrkmz Ebruaybars evet canım normal doğum yaptım ilk sancılarımı evde çektim sonra hastaneye gittim 3 saatte orada çektim açılma beklediler çünkü doğumdan sonra da hiç bir şey kalmadı doğumhaneden kuş gibi hafif çıktım 🤗🤗
Ebruaybars Busekrkmz insaAllah bnmde kendi sancılarım gelir Rabbim banada öyle bir doğum nasip etsin insaAllah 🙏😍
Busekrkmz Ebruaybars amin canım inşallah. Bende 39+6 doğum yaptım 40.haftaya kadar bekle bence bir problemin yoksa.
Ebruaybars Busekrkmz bugün gittim doktora 39+5 teyim doktorumda suyu iyi kalp atışı hareketleri iyi dedi bayağı aşağı inmiş dedi 1 hafta daha bekleyebiliriz dedi cumaya kadar yani 40+5 e kadar devletteki böyle dedi salı günü özelde gittiğim doktorum var o hazırlıklı gel salı günü dedi ne olacak bakalım
Busekrkmz Ebruaybars bence devletteki doktorun dediği gibi bekleyin özelde ki ne yapacakmış söyledi mi
Ebruaybars Busekrkmz 40+2 salı günü gel dedi hazırlıklı çantayla gelin dedi eğer açıklık fln yoksa suni etki edecekse bakarız etki etmeyecek bir durumda sezeryana alırız dedi