İki gündür ayaklarım şiş bastırınca izin çıkıyor parmağımın göçüyor resmen gündüz iniyoe akşam yine şine şişiyo tuzu oldukça az kullanmaya da baştan beri dikkat editorum aslında moral 0 nasıl olcak daha bu hafta larda bi önlemi varmı başka neler yapabiliriz 😔