Edaaryy canım seni çok iyi anlıyorum. Hele bir de iraden güçlü değilse bir yere kadar kendini telkinleyebiliyorsun. Yapman gereken şu; o benim çocuğum, benim yüzümden birşey olursa vicdan azabından ölürüm. Sigarayı şimdilik bırakayım zaten 9 ay. Ama bebeğime birşey olursa ömür boyu çekeceğim. Bunu düşün. Bi de her gece yatmadan önce mutlaka sigaranın ne kadar zararlı olduğunu, ondan tiksindiğini düşün. Bebeğinin boğulduğunu düşün. Bunlar uzaklaştıracaktır eminim😌