Humaninannesi20 19+5 te bebeğime bir şey oldu diye doktora gittim ağlaya ağlaya fıtık çıkmış meğer şişlik görünce bebeğim öldü orada kaldı sandım.Onun ertesi günü hissettim 20.haftada yani hemen hemen