Eessrra tsh değerlerine baktırdın sanırım bence hemen dahiliyeciye git benim tsh değerim 6,5 çokk yüksekkk sağlıksız gebelik olma şansı var inşallah olmaz hepimizin sağlıklı evlatları olur canım, ben yeniyim gebeligim net olmadıgı icin gidemiyorum dahiliciye aksatma derim