Ebruay Güzel anneler ve anne adayları 🤰🤱36. haftamda benim bebiş 2850 gramdı acaba kilosu az mi sizce .suan 37+3 çarşamba günü doğumum olcak inşallah.
Miniginannesiiii1111 Ebruay bende 37+4üm doktorum sezeryan için 39+1e gün verdi çok mu geç acaba sancimda oluyor arada
Dilaraa61 Ben 33 haftayken 2980 gramdi bu pazartesi controlum var pazartesi gunu 37+1 haftalik olcağiz 😊
Imfromlastnight Benimde 35+6 2800 doktor iyi dedi. Ama sezaryenimi 39. Hafta da yapacak. Daha çok var.