Deryak merhaba canim bende 35+2 hafdaligim benim agrilarim oluyor ozellikle geceler başliyor doktor 6 sina kadar sabret mayisin 6- an sora doguma aliriz dedi ben evde bile yurumekde zorluk cekiyorum aciliş olubda hiss eden varmi ben bilmiuorumda ilk hamilelik acaba aciliş oldugunda nerden biliriz diye sorkak isdedim