ceydacosae Kuzular selam 😇 Biz 29. haftamıza girdik 🤗 Nasıl gidiyor hamileliğiniz ? Sizinde geceleri uyku problemi varmı ?
gizemonerr ceydacosae çok şükür iyi gidiyor da son 1 haftadır dediğin gibi geceleri sürekli uykumdan uyanıyorum terleyerek kuzum 🙈
babysevgi ceydacosae uyku problemi yaşıyorum birde siyatik sinir sıkışıyormuş sanırım rahimden dolayı geceleri çok ağrı yapıyor kalçamda
Hope8 ceydacosae uyku problemi kramp problemi bel ağrısı gögüslerimin altındaki ağrı ve bu sıcaklar beni bitiriyo resmenn şu sıcaklar bitsin istiyorum yoksa buharlaşıp uçucam en sonda 😅