Gulsum_coskun ilk bebegimi orada dogum yaptim negatif konusmak istemem ama gercekten dogumda ölümden dondum hastane olarakta asla bir daha gitmem dedigim bir hastane dogumhanenin icinde bir oda daha vardi ben orda doguma girmisim icerde ustalar var adamlarin sesi geliyor psikolojikman bile rahatsiz oluyor insan oda icinde bir oda orada adamlar var sizde dogum yapmaya calisiyorsunuz yani cok vasat bir hastaneydi bana gore ki dogumumda cok cok zor ve kotu gecti Allahtan o zaman salgin vs olmadigindan ablam hemsireydi o girdi dogumuma ebe de cok kotuydu ablam olmasa dogum yaptiramiyordu resmen dr ebe beni ayakta dogurtmaya calisti falan dedim ben atmiyim ayakta dogurayim anlatsam roman okur sifir suyla dogum yaptirdilar bana zaten suyum gelmisti kalan suyumunda tamamini bosalttikar kupkuru dogum inanilmaz kan kaybettim kime anlatsam sok oluyor o yuzden benim en en son gitmek isteyecegim hastanedir sahsen🤦🏼♀️