Azraaaa Kızlar merhaba 2 gün önce beta değerim 55 çıktı bugün 160 çıktı normalmi böyle yükselmesi yoksa düşük mü reglim 2 gün gecikti
Prenses23 Azraaaa normal canım düşük çıkması önemli değil İkiye katlaması önemli. Seninki de katlamış zaten 🥰
_Mother_ Neslihan1903 canım peki sana bir şey soracam benim ilk sonucum 38.90 çıktı bundan 3 gün sonra da 339.50 çıktı 2 katından daha fazla peki böyle olunca bir sorun çıkmaz demi doktorum çok iyi yükselmiş dedi