Betulnht Merhaba güzel anneler erkek bebek bekliyorum Kasım ayında doğacak inşallah bir türlü içime sinen beğendiğim bir hastane çıkışı bulamadım güzel olduğunu düşündüğünüz hastane çıkış modelleri varsa gönderir misiniz
MiniKaya Betulnht andywawanınkilere bak canım ben ondan alacaktm fakat kaynım ve bi ablam hediye olarak almışlar başka marka iki tane yeterli diye düşündüğüm için almayacağım daha
Betulnht Masalin_annesi Evet filli olanı ben de beğendim ama kış bebeği olacak ya canım ondan daha sıcak tutacak bişey istiyorum
Masalin_annesi Betulnht bunların hepsinin içinden zaten uzun kollu zıbın içine bi ayaklı tulum daha giydiriliyor 😍 çok sıkıntı olcağını sanmıyorum