Yasemiinn Nurcn bugün 35+0 oldum ve iyice az diğer günlere nazaran kıpırdıyor ama sert değil ve çok degil😭😭
Zynp01 Nurcn bnm 34 de olmuştu.bugün yine oldu akşamı beklicem eğer öyle devam ederse acile giderz yine. Şuan 36 yız
ecembugra53 Nurcn canım bebeğim Doğum pozisyon almışsa pozisyon değişiklerinde hareketlerınde azalma olır yeri daralıyor artık
little_butterflies Hareket azlığında önce bişeyler yiyin (tatlı vs) sonra sol tarafınıza doğru yatın. Bebek hareketleri iki saat içinde 6dan azsa doktorunuzu aramanızı tavsiye ederim artık riskli haftalardayız dikkat etmemiz gerekli :)
ecembugra53 Nurcn bak canım benşm bebeğim de Doğum pozisyon almış suan da hareketleri bazen normal bazen yavaş doktora gittiğimde demiştim doktor pozisyon değiştirdiği için dedi artık yeri daralıyor dedi bana canım ondan
Nurcn ecembugra53 anladım ya bide kişiden kisye değişiyor sanırım çünkü ben hep hastaneye gittim bu durumdan doktor normal diyip gönderiyordu yani