Fatma80 Merhaba herkese hayırlı Cumalar. Beşik olarak ne kullanıyorsunuz. Ne önerirsiniz kullanış olarak nasıldır tavsiyeleriniz bekliyorum ☺️
Cnsugur Fatma80 ben çok klasik bi beşik istiyorum mobilya beşik değilde böyle sade demir parmaklı beşik 5 yaşına kadar kullanılabilir yani karyola gibi
Aysesen80 Fatma80 ben park besk alacam pregonun miami urununu alacam sanirim hem anne yani ozelligi var hem 5 yasina kadar kullaniyo hemde yatakla işin bitince kaldirip bazanin altina koyabiliyorsun
tekbirask156 Hepsi buradadan sipariş verdim heyner ahşap beşik . Daha gelmedi . Bebeğimiz doğarsa nasipse onu kullanacağız . 0-5 yaş arası diyor yorganı yatağı falan da içine dahil